Supradyn Energy, Basketbol’un Yaşam Enerjisi Sponsoru Oldu!

Yoğun yaşam temposundan dolayı spor geri plana atılmasın, herkesin yaşamında yer edinsin diye 2018 yılından bu yana spora desteğini sürdüren Supradyn Energy, Türkiye Basketbol Federasyonu ile yaptığı iş birliği ile Basketbol’un Yaşam Enerjisi Sponsoru oldu. Supradyn Energy, ING Basketbol Süper Ligi’ne sağladığı sponsorlukla Türkiye’de sporu ve sporcuyu desteklemeye devam edecek.

Basketbol SponsorluğuHerkes için sağlık, sıfır açlık vizyonu doğrultusunda dünyadaki herkesin kendi sağlıklarıyla daha yakından ilgilenebilmesi, temel ihtiyaçları olan gıda ve sağlık hizmetlerine erişimlerinin kolaylaşması adına çalışmalar yapan Bayer, Sağlıklı Yaşam’a verdiği desteği spor alanında yaptığı iş birlikleriyle de pekiştiriyor.

 

 

Supradyn Energy, Türkiye’de sporun yaygınlaşmasını desteklemek amacıyla Türkiye Basketbol Federasyonu ile iş birliğini 9 Eylül’de gerçekleşen imza töreni ile başlattı. ING Basketbol Süper Ligi’nin Yaşam Enerjisi Sponsoru olan Supradyn Energy, 7’den 70’e herkese sporu sevdirmeyi amaçlıyor.

 

Bayer Tüketici Sağlığı Türkiye Ülke Müdürü Taygun Günay, konuyla ilgili yaptığı açıklamada “Bayer ‘herkes için sağlık, sıfır açlık’ misyonunu benimseyerek, herkesin temel ihtiyaçlarımız sağlık ve beslenme hizmetlerine erişimi için çalışıyor. Sadece hastalıkları tedavi etmekle kalmayıp, insanların hastalık öncesi önlem almalarına olanak sağlıyor ve sağlıklı birey olmalarını sağlayacak hizmetler de sunuyor. Bunların biri de spora verilen önem ve sporcuya verilen destek. Bayer, kurulduğu günden bu yana spora destek olma misyonuyla her zaman sporun ve sporcunun yanında olan bir kurum. Profesyonel, amatör, engelli ve daha birçok alandaki spor dallarında sporcunun her zaman destekçisiyiz. Uzun yıllardan bu yana spor kulübüne ismini veren marka olarak Bayer Leverkusen’le olan bağımız da spora verdiğimiz önemin en büyük göstergelerinden biri. Araştırmalar[1], Türkiye’de spora duyulan ilginin duygusal ve takımlara bağlı olduğunu gösteriyor. 2016 yılında yaptırdığımız araştırmaya[2] göre Türkiye nüfusunun %89’u yeterince spor yaptığına inanmıyor. Bu verileri değerlendirdiğimizde, insanların spora olan ilgisini artıracak her türlü çalışmanın, sağlıklı nesiller için doğru adımlar olacağına inanıyoruz. Bayer Tüketici Sağlığı olarak Türkiye'de daha sağlıklı yaşama bilincini yükseltmek hedefiyle sürdürdüğümüz “365 Gün Sağlıklı Yaşam Hareketi” kapsamında, sporun bireyler arasındaki yaygınlığını artırmak için çalışıyoruz. Geleceğe bakarken de üzerinde yaşadığımız dünyanın hızına ayak uydurarak adımlarımızı atmaya gayret ediyoruz. Fakat bugün tüm dünya ile birlikte çok farklı ve öngörülemez bir dönemden geçiyoruz. Covid-19 salgını, her yıl daha da önem kazanan “kendine iyi bak” trendinin büyük bir sıçrama yapmasına sebep oldu ve bizlere sağlık önlemleri almanın önemini bir kez daha hatırlattı.

 

Bu dönemde gıda takviyelerine güven %37 oranında artış gösterdi[1]. Tüketici sağlığı pazarı bağışıklık ve multivitamin alanında ciddi büyümeler kaydetti. Bayer olarak, Supradyn Energy markamız gibi diğer tüm markalarımızla her zaman tüketicilere daha kaliteli bir yaşam sağlama amacındayız. Kaliteli yaşamın ayrılmaz parçası olarak gördüğümüz sporu, Supradyn Energy markamızın Yaşam Enerjisi Sponsorluğu ile Covid-19 salgınına rağmen desteklemeye devam edeceğiz. Türkiye Basketbol Federasyonu ile uzun soluklu, keyifli bir iş birliğinin başlangıcını yapmak ve Supradyn Energy markası ile ING Basketbol Süper Ligi’nin yaşam enerjisi sponsoru olmak büyük mutluluk ve heyecan yaratıyor” şeklinde konuştu.

 

İmza töreninde konuşan TBF Başkanı Hidayet Türkoğlu, “Dünyanın her yerinde tüketicilerini aktif ve hareketli yaşama teşvik etmek için çalışan Supradyn Energy, ING Basketbol Süper Ligi resmi sponsorumuz olarak basketbol ailemize dahil oldu. Kendileriyle Türk basketboluna değer katmak için birlikte çalışacak olmaktan heyecan duyuyoruz. Bu anlamda, Bayer Tüketici Sağlığı Ülke Müdürü Sayın Taygun Günay’a bir kez daha teşekkür ediyor, iş birliğimizin uzun yıllar sürmesini temenni ediyorum. Pandemi döneminde sponsorlarının %90'ını koruyan ve basketbola yeni sponsorlar kazandıran bir federasyon olarak, bu anlaşmada emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımı da tebrik ediyorum. Basketbola inanan tüm markalara tekrar teşekkürlerimizi iletiyoruz.” dedi.

 


[1] Türkiye’ de Spora İlgi ve Sporun Değerleri – Nielsen, 2017
[2] IPSOS tarafından 21 Nisan – 5 Mayıs 2016 tarihlerinde online olarak ABC1 SES grubuna mensup 15 – 45 yaşlarında 400 katılımcı ile Türkiye’de gerçekleştirilmiştir.
[3] Euromonitor Verisi