Lobby, Bayer Türkiye’nin İletişim Ajansı Oldu
Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı, Bayer Türkiye’nin iletişim danışmanlığını üstlendi.
Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı; sağlık ve beslenme alanında uzmanlaşmış küresel bir lider ve yaşam bilimleri şirketi olan Bayer’e iletişim danışmanlığı hizmeti sunacak.
Bayer Türkiye, odaklandığı İlaç, Tüketici Sağlığı ve Tarım Ürünleri alanlarında yenilikçi ürün ve hizmetlerle ülkemizde yaklaşık 70 yıldır güçlü biçimde varlığını sürdürüyor. Şirket, önemli bir bölgesel üretim ve geliştirme üssü olarak konumlandığı Türkiye’deki yatırımlarıyla, yerli üretim, ihracat, istihdam ve teknoloji alanlarında önemli adımlar atıyor.
Haziran 2023 itibarıyla Bayer Türkiye’ye hizmet vermeye başlayan Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı; kurumsal itibar yönetimi, kurumsal projelere ilişkin iletişim faaliyetleri iletişimi, lider iletişimi, kriz yönetimi, konu yönetimi, medya ilişkileri, pazarlama iletişimi ile etkinlik ve proje yönetimi alanlarında danışmanlık sunacak.
İletişim danışmanlığı sektöründe 1993 yılından bu yana faaliyet gösteren Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı; başta otomotiv, finans, perakende, sağlık, eğitim, kültür sanat, sigorta, gıda ve gayrimenkul olmak üzere farklı sektörlerde toplam 58 markaya hizmet veriyor.