Effie Türkiye 2021’den Bepanthol ve Supradyn’e 3 Ödül
Dünyanın en prestijli pazarlama ve reklam etkinliği yarışması Effie’nin Türkiye ayağı sonuçlandı. “Reklamın Oscarları” olarak da bilinen Effie Türkiye 2021’de Bayer; Bepanthol “Her Gün Yeniden Her Gün Yenilen”, Bepanthol “Eller Eller” ve Supradyn “E-SPOR Efsanesi Olmaya Hazır Ol” kampanyalarıyla ödül almaya hak kazandı.
Ulusal ölçekte güçlü pazarlama sonuçlarına ve etkinliğine sahip reklam kampanyalarını ödüllendiren Effie Türkiye’nin bu yılki kazananları açıklandı. Bayer Tüketici Sağlığı, Bepanthol ve Supradyn markaları ile üç ödül birden kazandı.
Bepanthol, Güzellik Ürünleri ve Kişisel Bakım Ürünleri Kategorisinde Zirvede
Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından ortak olarak düzenlenen Effie Türkiye 2021’de Bepanthol, “Güzellik Ürünleri ve Kişisel Bakım Ürünleri” kategorisine damga vurarak iki ödüle birden uzandı. Her Gün Yeniden Her Gün Yenilen kampanyası Altın Effie alırken, Eller Eller kampanyası Gümüş Effie’ye layık görüldü.
Supradyn, Effie’nin En Etkili İşlerinden Birine İmza Attı
Supradyn ise “Spor Kulüpleri, Spor Sponsorlukları ve Markalı Spor Etkinlikleri” kategorisindeki Supradyn’le E-Spor Efsanesi Olmaya Hazır Ol kampanyası ile Bronz Effie kazanarak yarışmaya adını yazdırdı.