Bayer’e Felis Ödülleri’nden 11 Ödül

  • Reklam ve pazarlama endüstrisinde etkili yaratıcılığın ve katkıların ödüllendirildiği Felis Ödülleri gerçekleşti.
  • Bayer, Bepanthol kampanyaları ile 8, Benim Hastam Projesi ile 2, 365 Gün Mobil Sadakat Programı ile 1 ödüle layık görüldü.

Bayer Felis

Bayer, reklam ve pazarlama dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan Felis tarafından 11 kategoride ödüllendirildi.

 

 

 

 

 

 

Bepanthol Cilt Bakımı ve Pişik Bakımı kategorilerine 8 Ödül

Bayer, 15.si düzenlenen Felis Ödülleri’nde, 2020 yılında gerçekleştirdiği projelerle hem tüketicinin hem de Felis jürilerinin takdirini kazanmayı başardı. Millenial anneleri hedefleyerek “Pişiği Bekleme, Önle!” alışkanlığı kazandıran ve farklı mecraların bir araya getirildiği, ürünlerle tüketicinin günlük hayatına giren “Her Gün Yeniden, Her Gün Yenilen” kampanyası Felis Ödülleri’nde başarıya imza attı. Bepanthol Dry Skin 6 Felis ve 2 Başarı Ödülü’ne layık görülürken, Bepanthol Baby ‘de 1 Felis kazandı.

 

Benim Hastam Projesi’ne 2 Felis Ödülü

Benim Hastam Projesi, Sağlık İletişimi Kategorisinde “En İyi Medikal Pazarlama Kampanyası” ve “En İyi E-Detailing Çalışması” ödüllerine layık görüldü. Projenin hasta yaratma modülü sayesinde hekimlerin günlük pratiklerinde karşılaştıkları en zorlu AF hastalarının profilleri belirlenebiliyor. Böylece kendilerinin oluşturduğu hasta profillerine göre şekillenen bireyselleştirilmiş ürün içeriği hekimlere sunulurken, mümessillerin,interaktif e-detailing deneyimiyle, hekimlerle kaliteli etkileşime girmesi sağlanıyor değerli müşteri iç görüleri üretiliyor.

 

365 Gün Mobil Sadakat Uygulaması’ne Başarı Ödülü

Bayer 365 Gün Mobil Sadakat Uygulaması ’yla da Sağlık İletişimi Bölümü Doğrudan Pazarlama Projesi kategorisinde de Başarı Ödülü kazandı.