Bayer, Bepanthol Markası İle Elde Ettiği Başarılarla 2020’nin En Başarılı Reklamverenlerinden Biri Oldu
Bayer, Bepanthol ile Mediacat Dergisi tarafından, markalar ve reklam dünyasının yaratıcılık alanında yarıştığı Felis, Kristal Elma ve Effie yarışmalarının sonuçlarına göre hazırlanan The Cat Report 2020’ye göre “En Başarılı Reklamverenler” sıralamasında altıncı oldu. Toplam 8 Felis ve 6 Kristal Elma kazanan Bepanthol, pazarlama alanında dikkat çekici adımlar atmaya devam ediyor. Ulusal başarılarının yanı sıra Effie ve MMA Smarties gibi ödülleriyle uluslararası başarılara da imza atan markanın en çok dikkat çeken güncel çalışmalarından biri de, sevilen oyuncu Farah Zeynep Abdullah tarafından seslendirilen “Eller Eller” şarkısıyla yayınlanan reklam kampanyası oldu.
“En İyi Entegre Medya Kullanımı”ndan “En İyi Medikal Pazarlama Kampanyası”na
Felis 2020’de „Her Gün Yeniden, Her Gün Yenilen“ kampanyasıyla medya ödülünün sahibi olan Bepanthol, aynı yarışmada “Babil’in Numarası“ projesiyle “Mobil Mecralara Özel Hazırlanmış Yaratıcı İçerik“ kategorisinde ödüle sahip oldu.
Kristal Elma’da ise “Her Gün Yeniden, Her Gün Yenilen“ projesiyle “En İyi TV Kullanımı“ ödülünün yanı sıra “Babil’in Numarası“ projesiyle, “En İyi Ambient Mecra Kullanımı“, “En İyi Entegre Medya Kullanımı“, “En İyi Ürün/hizmet Lansmanı“, “Medya Uygulamasında Mükemmellik“, “Yaratıcı Etkileşim İçerikleri“, “Mobil Teknolojilerin Yaratıcı Kullanımı“ ödüllerinin sahibi oldu.
Uluslararası platformlarda da başarılar
Bepanthol geçtiğimiz yıl uluslararası platformlarda da büyük başarılara imza attı. Mobil Pazarlama Derneği (Mobile Marketing Association) MMA tarafından düzenlenen SMARTIES’den “Babil’in Numarası“ projesi ‘Mobile Social‘ ve ‘Innovation‘ kategorilerinde altın ödülle döndü. Effie Türkiye Ödüllerinde ise Bepanthol Baby “I love you Baby” kampanyasının yaratıcı ve başarılı sonuçları ile “Sağlık ve Kişisel Korunma” kategorisinde ödüle layık görüldü.